۱۳۸۸ شهریور ۲۳, دوشنبه

صمد ابراهیم نژاد مربی با اخلاق ورزشی


صمد ابراهیم نژاد مربی والیبال و فوتبال ماشین سازی تبریز بود و با من در امورات ورزشی همکاری تنگاتنگی می نمود0من هم که تازه از جنگ برگشته بودم کوشش می کردم تا جوانان را جذب امر ورزش نموده و در امور اجتماعی فرهنگی جوانان را مشارکت داده و در اغنای اعتقادی شان موثر باشم0با صمد مسابقات زیادی در سطوح مختلف ورزشی برگزار نمودیم0یادم می آید در مسابقات والیبالی که برگزار کردیم 8ملی پوش شرکت نموده بودند0صمد خاکی بوده و تکبر و حسد در مرامش نبود و تمام همتش را معطوف نموده بود تا من در رسالتی که داشتم موفق گردم0صمد وجه مردمی قویی داشته و مردم دار بود0روزی را او را ناراحت دیدم گفتم چه شده بغضش ترکید و گفت بدلیل همکاری با تو میخواهند از خیلی از تسهیلات محرومم کنند0گفتم من راضی به این امر نیستم میخواهی همکاریمان را قطع کنیم وجدانش اجازه نداد تا آخرین روزهایی که در قید حیات بود بدون هیچگونه چشمداشتی در کنارم قرار گرفت و هزینه هایی زیادی پرداخت تا به هدف والایش که همانا خدمت به نسل جوان بود نایل آید0همت کردیم و موفقیتهای مهمی در زمینه جذب جوانان کسب نمودیم مسابقات مهمی در سطوح مختلف ورزشی و در رده های گوناگون برگزار کردیم و تیم های قدرتمندی تشکیل داده و حداقل 200جوان را در امر ورزش و تهذیب نفس پرورش دادیم0نگاهش بوی غربت میداد دلتنگش می شدم و گویی برایش الهام شده بود که رفتنی است چند روزی بی خبرش بودم که شنیدم در یک تصادف جاده ای رحلت نموده بقدری نالان شدم که تا سالها امانم را برید0